Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Älskadebarn

Av Martina Wirsen - 28 januari 2013 22:35

I förmiddags tog vi bussen bort till Leos lekland. Nova var super glad åkte som en galning i rutchekanorna helt själv dessutom. Blev så förvånad för hon brukar aldrig gå iväg själv ska alltid slita i en men skötte sig hur bra som helst! Min stora älskade tjej... ? Hugo var nöjd av att bara få springa runt lite,cyklarna tyckte han var roliga & studdsmattan annars så gick han bara runt och mumlade i sin egna lilla värld kom till mig och klängde lite för att se så jag inte försvann.. Sen var det en trött kille som verkligen tok däckade i vagnen tog nog inte ens 5 min :D så det var lovely!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina Wirsen - 31 augusti 2013 10:56


Halloj. Ja nu var det bra länge sen jag va här... Tänkte jag skulle skriva av mig lite här i mellanåt igen :-) ...

Av Martina Wirsen - 2 mars 2013 19:38

Gokväll. Ligger ner bäddad isängen med Nova snarkandes brevid (somnade redan vid 18 ikväll,ville gå och lägga sig vid 17 :P lite väl tidigt kanske)inväntar melodifestivalen,kollar på det på datorn ikväll.   Idag var Nova och jag på familjegymp...

Av Martina Wirsen - 25 februari 2013 22:28

Yeas! Imorgon är det dax för dagis igen efter sjukdomar och lov. Hugo stackarn hann gå sina 3 dagar första veckan sen har han varit sjuk,dock rätt vanligt. Får hoppas att han håller sig frisk en längre tid nu så han hinner komma in i det nya och kan ...

Av Martina Wirsen - 14 februari 2013 19:36

Börjar ju himla bra Hugo har redan vaknat engång och är nog inte enda gången ikväll/natt. Jag blir hemsk om jag inte får min sömn, sen får man sånt jävla dåligt samvete mot barnen....

Av Martina Wirsen - 14 februari 2013 17:06

Åh vad jag hatar dessa dagar då man inte orkar med nånting,helst av allt skulle jag bara vilja gå och gräva ner mig. Är TRÖTT känner mig deppig & är irriterad. Är nog mest irriterad över att jag har noll ork att ta hand om barnen el orka att göra nåt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards