Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Första lämningen...

Av Martina Wirsen - 25 januari 2013 07:04

I onsdags var första dagen vi "lämnade" Hugo. Vi var iväg på ett litet möte alla föräldrarna. Mötet va kanske 10 min sen satt vi uppe och pratade lite efter ett tag kom en av fröknarna upp och sa att det var en litet kör där nere som skrek efter oss...mkt riktigt när vi kom ner va precis ALLA barnen så gick inte så bra. Igår var dom flesta ledsna till en början sen var det nog bara stackars Hugo som var ledsen. En fröken hade fått gå iväg med Hugo och sätta sig i köket så han inte skulle påverka dom andra... Han tok däckade i vagnen hem sen. Är ju så himla dum tid inskolningen 10-11:30 han är ju trött då.. Vaknar ju mellan halv 6-7 nu igår gick vi upp halv 7 idag 6 hmm ja får se hur det kommer gå idag. Men förhoppningsvis hinner jag lägga honom en stund innan det är dax!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina Wirsen - 31 augusti 2013 10:56


Halloj. Ja nu var det bra länge sen jag va här... Tänkte jag skulle skriva av mig lite här i mellanåt igen :-) ...

Av Martina Wirsen - 2 mars 2013 19:38

Gokväll. Ligger ner bäddad isängen med Nova snarkandes brevid (somnade redan vid 18 ikväll,ville gå och lägga sig vid 17 :P lite väl tidigt kanske)inväntar melodifestivalen,kollar på det på datorn ikväll.   Idag var Nova och jag på familjegymp...

Av Martina Wirsen - 25 februari 2013 22:28

Yeas! Imorgon är det dax för dagis igen efter sjukdomar och lov. Hugo stackarn hann gå sina 3 dagar första veckan sen har han varit sjuk,dock rätt vanligt. Får hoppas att han håller sig frisk en längre tid nu så han hinner komma in i det nya och kan ...

Av Martina Wirsen - 14 februari 2013 19:36

Börjar ju himla bra Hugo har redan vaknat engång och är nog inte enda gången ikväll/natt. Jag blir hemsk om jag inte får min sömn, sen får man sånt jävla dåligt samvete mot barnen....

Av Martina Wirsen - 14 februari 2013 17:06

Åh vad jag hatar dessa dagar då man inte orkar med nånting,helst av allt skulle jag bara vilja gå och gräva ner mig. Är TRÖTT känner mig deppig & är irriterad. Är nog mest irriterad över att jag har noll ork att ta hand om barnen el orka att göra nåt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards